Verzenden en Retourneren

Bij Homestijl hechten wij veel waarde aan duidelijke afspraken rondom bezorging en retourneren. Hieronder vind je onze voorwaarden, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Bezorging

  • Bezorging vindt momenteel uitsluitend plaats op zondag (uitzonderingen alleen in overleg).
  • Onze bezorgers leveren tot aan de begane grond / voordeur. Zij tillen niet naar boven (bijvoorbeeld in appartementen of verdiepingen).
  • Indien de bezorger – op verzoek van de klant – toch helpt om producten naar binnen of boven te brengen, gebeurt dit geheel op eigen risico van de klant. Eventuele schade hierbij valt niet onder de verantwoordelijkheid van Homestijl of de bezorger.
  • Betaling bij bezorging dient plaats te vinden op de begane grond, voorafgaand aan of tijdens de overdracht.
  • Wij proberen altijd een dag van tevoren een indicatie van de bezorgtijd te geven. Op de bezorgdag zelf neemt de bezorger ongeveer 1 uur van tevoren telefonisch contact op. Het niet exact nakomen van het afgesproken tijdvak geeft geen recht op annulering of schadevergoeding.
  • Indien de klant niet aanwezig is op het afgesproken tijdstip, behoudt Homestijl zich het recht voor om extra bezorgkosten in rekening te brengen voor een nieuwe afspraak.
  • De bezorgkosten kunnen afwijken indien het afleveradres buiten onze bezorgstraal valt. In dat geval nemen wij vooraf contact met u op om de aangepaste kosten te bespreken. Indien u niet akkoord gaat met deze kosten, heeft u het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
  1.  

Retourneren

  • Ongeopende producten mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits in originele staat en met aankoopbewijs (bon).

  • De verpakking (doos) moet intact zijn: netjes geopend en opnieuw dichtgeplakt, zonder scheuren of beschadigingen.

  • Schades dienen direct op de dag van levering of afhaling te worden gemeld. Meldingen na deze dag worden niet meer in behandeling genomen.

  • Indien een product geopend is en schade pas later wordt gemeld (zonder directe melding bij levering), vervalt ieder recht op omruil of vergoeding.

  • Retourkosten (transport/bezorgkosten) zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.

  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.